Veelgestelde vragen

Heeft Koole Sport ook een winkel?

Koolesport.nl is een onderdeel van Running & Skating Center Koole Sport. Een bekende sportzaak in het historische hart van Middelburg. Koole Sport vind je in de Brakstraat 24, op een steenworp afstand van de Dam en de Oostkerk, die met zijn koepel nog steeds één van de beeldbepalende gebouwen van de Middelburgse skyline is.

Alle artikelen die u kunt vinden in onze webshop zijn op voorraad in ons aangrenzende magazijn, je bent van harte welkom om de producten te komen passen. Ook voor service zoals het slijpen en ronden van schaatsen of het thermoplastisch vervormen van schaats- of skeelerschoenen kun je zo binnenstappen.

Koole Sport is een begrip in Zeeland om zijn looponderzoeken en hardloopadvies. Zoek je goede, betaalbare hardloopschoenen en wil je goed advies? Kom dan langs of shop online!

Skate-dump.nl is onderdeel van Koole Sport

Brakstraat 24, 4331TN Middelburg

Openingstijden Koole Sport
Maandag-Vrijdag: 10.00 - 17.30
Donderdag: 10.00 - 21.00
Zaterdag: 10.00 - 17.00

Levert Koole Sport uit voorraad?

Ja, het is misschien aan de buitenkant van ons pand niet te zien, maar alle artikelen in onze webshops zijn voorradig. Dit om een snelle levering te garanderen! U ziet op de site welke maten of kleuren van een bepaald product op voorraad zijn!

Berekent Koole Sport verzendkosten?

Verzending van uw bestelling naar een Nederlands adres is gratis! Voor bestellingen buiten Nederland vragen wij een bijdrage van slechts € 4.95.

Hoe weet ik welke maat ik nodig heb?

In de meeste gevallen kunt u veilig een halve maat groter bestellen dan u gewend bent. Dit omdat tijdens het hardlopen wat ruimte bij de teen fijn is in verband met de afwikkeling van de voet. In speciale gevallen vermelden we het maatverschil bij de beschrijving van het product. Wel goed om te beseffen dat we via internet of telefoon geen sluitend maatadvies kunnen geven!

Wat te doen als...

De maat van mijn product niet juist is?

Mocht blijken dat de maat van uw product niet juist is, en de gewenste maat niet meer verkrijgbaar, vraag ons dan advies per mail. Wij zullen onze uiterste best doen u een passend product te adviseren. Het vervangende product wordt pas verzonden, zodra wij uw product retour hebben ontvangen.

Het bestelde product onvolkomenheden bevat?

Wij leveren uitsluitend kwalitatief hoogwaardige producten. Om dit te garanderen werken we met de beste merken. Natuurlijk kan er wel eens iets mis gaan! Mocht dit bij u het geval zijn, onze excuses daarvoor. Neem ook in dit geval contact met ons op, wij zullen onze best doen om van u toch een tevreden klant te maken!

Het bestelde product niet aan uw verwachtingen voldoet?

Wettelijk heeft u een bedenktijd van veertien werkdagen om uw aankoop te mogen annuleren. We doen echter niet moeilijk als het iets langer duurt en hanteren dertig dagen bedenktijd ! Het belangrijkste is namelijk dat u een tevreden klant bent!
De retourkosten zijn voor uw rekening.
Om het retourproces gestroomlijnd af te kunnen handelen is het handig om een briefje met uw gegevens bij de retourzending te doen!

Retourneren

Retouren worden behandeld volgende de wettelijk voorgeschreven normen: De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Komt u er niet uit of heeft u een klacht?

Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw bestelling snel en accuraat te behandelen, en goed om te springen met uw persoonlijke gegevens. Echter zit een foutje soms in een klein hoekje, en zijn wij er altijd blij mee als u ons daar op wijst. Met uw opmerkingen kunnen wij onze dienstverlening verbeteren!

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@koolesport.nl. We zullen deze zo snel mogelijk behandelen!

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).